Cerca per nom
   

Zona de usuaris

icon

Botiga Paris Vintage

Tots
Botigues Barcelona > Paris Vintage

img Botigues relacionades

Tel: 93 216 04 00
Tel: 936 011 830
Tel: 93 272 15 84
Tel: 93 488 27 84
Tel: 93 487 14 49
Tel: 93 415 91 09
  Usuarios AGREGAR A PREFERITS
Les meves llistes
Agrega a preferits per a poder classificar la botiga.
user Nota privada sobre la botiga
Agrega a preferits per a poder deixar les teves notes.
Llistes dels usuaris

flecha A prop d'aquí


  » Les millors botigues
  » Restaurants
  » Botigues gourmet
  » Hotels i apartaments
  » Bars i discoteques
  » Llocs d'interès ()


Botiga: Paris Vintage
Adreça:  Carrer del Rosselló, 237 (Barcelona). Amb Rambla Catalunya.
Telèfon: 93 368 58 31
Preu: Alt.
Obert: De dilluns a dissabte d'11-21h.
Tancat: Dilluns. Diumenge.


Comentari: Situada en un pis de l'Eixample, Paris Vintage és una exquisida boutique de moda vintage de luxe en la qual trobarem peces úniques i exclusives de primeres firmes dels anys 50 a 90. Lanvin, Carven, Dior, Chanel, Yves Saint Lauren, Jean Paul Gaultier... peces de vestir i complements portats des de França amb tot el glamour de la seva època.

Productes: Chanel, Yves Saint Laurent, Dior, Prada, Tom Ford para Gucci, Claude Montana, Loewe, Azzedine Alaïa, Armani, Lanvin, Guy Laroche, etc.
Estil: Exclusius. Luxe.


Transport i a prop de
Parking: Rosselló, 214


icono Annita | 26-08-2013
"me vuelve loca"
Hola. Me llamo Ana y lamentablemente en esta ocasión para mi, resido en Madrid. Me fascina el estilo de la tienda y el tipo de artículos que ofrecéis y el modo en que lo hacéis. Me encantaría poder acercarme y dar un buen vistazo a las maravillas que he podido al menos ver en las fotografías que mostráis pero no me es posible de momento. Prometo hacerlo en cuanto visite la ciudad. Pero y, por el momento me conformo con saber si es posible adquirir alguno de los artículos por correo. En particular un vestido Chanel de los 60 que salió publicado en el suplemento de El País (moda) el día 10 de Agosto de este año y del que me he quedado prendada y no consigo quitarme de la cabeza. Me gustaría saber si tenéis una talla 34 ya que soy muy flacucha y que por favor me confirmarais el precio para poder ponerme de acuerdo con vosotros para hacer el tramite de envío y pago por mi parte.
Espero podáis ayudar a una mujer locamente enamorada de una prenda tan especial como esta. Como ya tenéis mi mail para poder poneos en contacto conmigo me despido esperanzada y por supuesto encantada de saludaros y con mi enhorabuena por delante. Una boutique de las que yo no podía ni soñar que existían.

Un beso desde Madrid.


Ana
Edat: 35-45
Recomanable


Comida a domicilio Barcelona